خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش ادیجی لند شاپ ضمن تشکر و قدرداني از انتخاب شما، افتخار دارد که در طول مدت استفاده از گارانتی محصولات همراه شما باشد.
خدمات پس از فروش در راستاي خط مشي مبني بر رضايتمندي مشتريان به عنوان حامي و نماينده شما مصرف کننده گرامي در فروشگاه استقرار يافته است و در راستاي بهبود مديريت ارتباط با مشتري در جهت بهبود تعامل ميان مشتريان و شرکت در جهت تسهيل ارائه خدمت و دريافت شکايات، انتقادات و پيشنهادات سازنده اقدام به پايه گذاري خدمات بر مبناي مرکز تماس، جهت ثبت و پيگيري تمامي تماسهاي مشتريان در سراسر ايران نموده است.
ايجاد محيطي مشتري محور و ارائه زمينه هاي لازم براي دريافت و پيگيري بازخوردهاي مشتريان و ايجاد فضاي امن و مورد اعتماد مشتريان در راستاي رازداري هويت و شکايت آنان جز خط مشي ما مي باشد.
فروشگاه دیجی لند شاپ موظف است کالاهایی که دارای مشکل و ایرادات و دارای گارانتی می باشند را از مشتری قبول و به شرکت گارانتی کننده ارسال نماید. لازم به ذکر است هزینه ی ارسال و دریافت کالا به مراکز گارانتی بر عهده ی مشتری می باشد. تمامی خدمات اعم از قبول گارانتی ، تعمیر و یا تعویض و عدم داشتن شرایط گارانتی کالا به شرکت گارانتی کننده مربوط می باشد و فروشگاه ما هیچگونه دخالتی بر امور گارانتی ندارد.
تمام کالای کارکرده و یا استوک با استفاده از برچسب تاریخ دارای گارانتی یا در صورت نبود گارانتی مهلت تست داده می شود.
تمام موارد شامل گارانتی کالا در کارت گارانتی محصول یا در صورت وجود برچسب گارانتی ، نحوه خدمات و شرایط گارانتی در سایت گارانتی کننده ی کالا قابل مشاهده می باشد.
کالاهایی که با گارانتی فروشگاه و به نام گارانتی دیجی لند شاپ ارائه می شوند دارای شرایط گارانتی می باشند.
شرایط گارانتی دیجی لند شاپ عبارت است از :
ارائه لیبل و مخدوش نبودن آن جهت استفاده از خدمات پس از فروش ضروری می باشد.
لازم است مشتری در هنگام خرید کالا از سالم بودن فیزیکی آن، برچسب سریال اطمینان حاصل نماید.
دستگاه / قطعه بدون بررسی و تست فنی پذیرش شده، خرابی های احتمالی منجر به ابطال گارانتی متعاقبا پس از بررسی بخش فنی اعلام خواهد شد.
دارنده رسید تحویل کالا به عنوان صاحب کالا تلقی شده، فقط در قبال این رسید، کالا تحویل داده خواهد شد.
مسئولیت دیجی لند شاپ محدود به بر طرف کردن اشکالات سخت افزاری دستگاه تحت گارانتی است. بدیهیست خدمات نرم افزاری جزء تعهدات شرکت نبوده، البته در صورت درخواست مشتری با اخذ هزینه قابل ارائه می باشد.
مسئولیت مراقبت، حفاظت و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و نرم افزارهای مشتری با خود وی می باشد و اگر به هر دلیل اطلاعات از بین برود، مسئولیتی متوجه شرکت نمی باشد.
کالای معیوب در صورت امکان تعمیر و یا با کالای سالم تعویض خواهد شد.
کالایی که تولید آن متوقف شده و نیاز به تعویض دارد، با کالای مشابه تعویض و اختلاف قیمت مربوطه محاسبه می گردد.
خدمات پس از فروش در خارج از دوره گارانتی، با اخذ هزینه قابل ارائه خواهد بود.
دیجی لند شاپ در خصوص صدمات احتمالی ناشی از حمل دستگاه قبل از پذیرش و بعد از ترخیص کالا مسئولیتی ندارد.
موارد منجر به ابطال گارانتی محصولات با گارانتی دیجی لند شاپ:
هر گونه آسیب فیزیکی ناشی از تماس با مایعات و مواد شیمیایی، استفاده ناصحیح، نوسانات برق، ضربه و هرگونه دستکاری توسط شخص ثالث
تمامی محصولات به منظور استفاده در کامپیوترهای خانگی، مهندسی، گیمینگ و طراحی ، تولید و توزیع شده اند و استفاده آنها در مصارف صنعتی یا غیر کامپیوتری نظیر استخراج رمزارزها (ماینینگ) و Overclocking موجب کاهش طول عمر کالا و آسیب دیدگی پردازنده گرافیکی و سایر المانهای روی آنها شده و موجب موجب ابطال گارانتی خواهد شد.